İstanbul Otomobil Sporları Kulübü tarafından düzenlenen Genel Sigorta Darlık Tırmanma Yarışı ile birlikte 2006 Tırmanma Şampiyonası da sona erdi. Altı yarıştan oluşan ve Korkuteli (Antalya), Pamukova (Sakarya), Gürsu (Bursa), İsabeyli (Nazilli) ve Kartepe (Kocaeli) yarışlarından sonra Darlık’ta bir araya gelen 16 yarışmacı, 3,6 km’lik parkuru üç kez tırmanarak sezonu tamamladılar. Kategori 1’de şampiyonluğunu önceden ilan eden Vedat Diker’in kayıt yaptırmasına karşın katılmadığı Genel Sigorta Darlık Tırmanma yarışında Kategori 2 ve 3’ün liderleri ise şampiyonluklarını Darlık’ta ilan ettiler.Darlık Barajı su toplama havzasına inen çıkmaz yolda düzenlenen yarış, açık ve sıcak bir Pazar günü olmasına karşın İstanbullu yarış severler tarafından yine geniş bir ilgi gördü. Saat 11’de verilen ilk startla başlayan ve izleyen saat başlarında diğer iki çıkışı gerçekleştirilen yarışın dikkat çeken isimlerin başında gelen İSOK’un genç bayan pilotu Burcu Çetinkaya, tam anlamıyla şanssız bir gün yaşadı. Palio’su ile her üç çıkışta da erkek rakiplerinden çok daha iyi zamanlar yapan Burcu, üçüncü çıkışını da tamamladı ama finişteki zaman noktasında aracı stop etti. Geçişi engellemediği için görevlilerce müdahale edilmeyen ama kendi imkanları ile de tam olarak kontrol noktasını terk etmediği için itilerek noktadan çıkarılan Burcu’nun Palio’su, müdahalenin yasak olduğu bu ala dışarıdan destek almak zorunda kaldığı için yarışma sonunda spor komiserleri tarafından yarıştan ihraç edildi. Kulübü tarafından düzenlenen Darlık yarışında İSOK’a 1’ncilik kupası kazırmak isteyen ve bu hedefine de çok yaklaşan Burcu, ihraç kararı ile büyük şok yaşadı. Burcu’nun ihraç edilmesiyle Kategori 1’de 1’ncilik kupası Nebil Erbil’in oldu. Peugeot 106 ile yarışan Ankaralı yarışçı, Palio’larla yarışan diğer rakiplerini geride bırakarak kariyerinin ilk zaferini kazı. Darlık’a Kategori 2 lideri olarak gelen Ankaralı genç pilot Sarp Üstel, şampiyonada çekiştiği Tansel Tunca’nın son yarışa gelmemesiyle hayli rahattı ve şampiyonluğunu ilan etmek için gerekli 3 puan hedefine kilitlendi. İstanbullu Hasan Özal ile kategori 1’nciliğinde çekişen Sarp, ilk çıkışta geçtiği rakibinin diğer iki çıkışta ardında kaldı ama Darlık’ta 2’nci olarak kazığı puanlarla K2’de şampiyonluk kupasına uzanmayı başardı.Tunç Tuncer’in Peugeot 106’sı üçüncü çıkışın ilk kilometrelerinde stop etti. Diğer yarışmacıların parkuru tamamlamasından sonra Peugeot’unu yeniden çalıştırabilen ve finişe kadar çıkan Tunç, bu son çıkışını ‘kasksız’ tamamladığı için yine spor komiserleri kararıyla yarıştan ihraç edilen ikinci pilot oldu.Sadece iki pilotun katıldığı K3’te ise hem 1’ncilik kupası, hem de şampiyonluk, İstanbullu Alper Ekmekçioğlu’nun oldu. Hem yarış hem de şampiyonlukta 2’ncilik kupalarını ise Tan Uydaş kazı. brbrtable width”729″ border”0″ cellpadding”0″ cellspacing”0″ class”tomsfed”trtd width”729″ colspan”9″ valign”top”pstrongGENEL SİGORTA DARLIKTIRMANMA YARIŞI KESİN NETİCELERstrongptdtrtrtd width”37″ valign”top”pstrongNostrongptdtd width”39″ valign”top”pstrongNostrongptdtd width”115″ valign”top”pstrongYarışmacıstrongptdtd width”149″ valign”top”pstrongSürücüstrongptdtd width”137″ valign”top”pstrongOtomobilstrongptdtd width”63″ valign”top”pstrong1. Çıkışstrongptdtd width”63″ valign”top”pstrong2. Çıkışstrongptdtd width”63″ valign”top”pstrong3. Çıkışstrongptdtd width”63″ valign”top”pstrongTOPLAMstrongptdtrtrtd width”729″ colspan”9″ valign”top”pstrongKATEGORİIstrongptdtrtrtd width”37″ valign”top”p2ptdtd width”39″ valign”top”p4ptdtd width”115″ valign”top”pNEBİL ERBİLptdtd width”149″ valign”top”pNEBİL ERBİLptdtd width”137″ valign”top”pPEUGEOT 106ptdtd width”63″ valign”top”p02:22,53ptdtd width”63″ valign”top”p02:34,86ptdtd width”63″ valign”top”p02:22,00ptdtd width”63″ valign”top”p07:19,39ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p4ptdtd width”39″ valign”top”p7ptdtd width”115″ valign”top”pKENAN SEFERLERptdtd width”149″ valign”top”pKENAN SEFERLERptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:28,71ptdtd width”63″ valign”top”p02:29,47ptdtd width”63″ valign”top”p02:28,49ptdtd width”63″ valign”top”p07:26,67ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p7ptdtd width”39″ valign”top”p6ptdtd width”115″ valign”top”pMUSTAFA AKSOYptdtd width”149″ valign”top”pMUSTAFA AKSOYptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIO KITCARptdtd width”63″ valign”top”p02:33,88ptdtd width”63″ valign”top”p02:31,12ptdtd width”63″ valign”top”p02:31,72ptdtd width”63″ valign”top”p07:36,72ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p6ptdtd width”39″ valign”top”p2ptdtd width”115″ valign”top”pİSOKptdtd width”149″ valign”top”pBURCU ÇETİNKAYAptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:19,17ptdtd width”63″ valign”top”p02:15,09ptdtd width”63″ valign”top”p02:28,68ptdtd width”63″ valign”top”pİHRAÇptdtrtrtd width”729″ colspan”9″ valign”top”pstrongKATEGORİIIstrongptdtrtrtd width”37″ valign”top”p8ptdtd width”39″ valign”top”p10ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pHASAN ÖZALptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:23,33ptdtd width”63″ valign”top”p02:21,89ptdtd width”63″ valign”top”p02:21,41ptdtd width”63″ valign”top”p07:06,63ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p9ptdtd width”39″ valign”top”p9ptdtd width”115″ valign”top”pSARP ÜSTELptdtd width”149″ valign”top”pSARP ÜSTELptdtd width”137″ valign”top”pOPEL ASTRA GSIptdtd width”63″ valign”top”p02:22,95ptdtd width”63″ valign”top”p02:22,41ptdtd width”63″ valign”top”p02:22,50ptdtd width”63″ valign”top”p07:07,86ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p10ptdtd width”39″ valign”top”p11ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pKEMAL GÜRSOYptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:26,51ptdtd width”63″ valign”top”p02:23,24ptdtd width”63″ valign”top”p02:24,66ptdtd width”63″ valign”top”p07:14,41ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p11ptdtd width”39″ valign”top”p8ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pKEMAL YILMAZptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:30,20ptdtd width”63″ valign”top”p02:25,72ptdtd width”63″ valign”top”p02:26,19ptdtd width”63″ valign”top”p07:22,11ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p12ptdtd width”39″ valign”top”p18ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pBERNA AKSOYptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:31,01ptdtd width”63″ valign”top”p02:28,13ptdtd width”63″ valign”top”p02:27,66ptdtd width”63″ valign”top”p07:26,80ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p13ptdtd width”39″ valign”top”p12ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pHALİM ÖZALptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:32,59ptdtd width”63″ valign”top”p02:28,63ptdtd width”63″ valign”top”p02:25,87ptdtd width”63″ valign”top”p07:27,09ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p14ptdtd width”39″ valign”top”p14ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pYİĞİT ŞİRİNptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:33,12ptdtd width”63″ valign”top”p02:32,75ptdtd width”63″ valign”top”p02:32,35ptdtd width”63″ valign”top”p07:38,22ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p15ptdtd width”39″ valign”top”p17ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pMURAT ARAYICIptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:35,92ptdtd width”63″ valign”top”p02:31,30ptdtd width”63″ valign”top”p02:31,74ptdtd width”63″ valign”top”p07:38,96ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p16ptdtd width”39″ valign”top”p16ptdtd width”115″ valign”top”pDELTA SPORT ptdtd width”149″ valign”top”pRONİT ARHANYANptdtd width”137″ valign”top”pFIAT PALIOptdtd width”63″ valign”top”p02:31,91ptdtd width”63″ valign”top”p02:32,40ptdtd width”63″ valign”top”p02:39,69ptdtd width”63″ valign”top”p07:44,00ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p17ptdtd width”39″ valign”top”p15ptdtd width”115″ valign”top”pTUNÇ TUNCERptdtd width”149″ valign”top”pTUNÇ TUNCERptdtd width”137″ valign”top”pPEUGEOT 106ptdtd width”63″ valign”top”p02:25,87ptdtd width”63″ valign”top”p02:29,34ptdtd width”63″ valign”top”p13:24,98ptdtd width”63″ valign”top”pİHRAÇptdtrtrtd width”729″ colspan”9″ valign”top”pstrongKATEGORİIIIstrongptdtrtrtd width”37″ valign”top”p18ptdtd width”39″ valign”top”p19ptdtd width”115″ valign”top”pA. EKMEKÇİOĞLUptdtd width”149″ valign”top”pALPER EKMEKÇİOĞLUptdtd width”137″ valign”top”pPEUGEOT 309 ptdtd width”63″ valign”top”p02:24,18ptdtd width”63″ valign”top”p02:34,39ptdtd width”63″ valign”top”p02:25,99ptdtd width”63″ valign”top”p07:24,56ptdtrtrtd width”37″ valign”top”p19ptdtd width”39″ valign”top”p20ptdtd width”115″ valign”top”pTAN UYDAŞptdtd width”149″ valign”top”pTAN UYDAŞptdtd width”137″ valign”top”pOPELptdtd width”63″ valign”top”p02:39,16ptdtd width”63″ valign”top”p02:34,77ptdtd width”63″ valign”top”p02:32,32ptdtd width”63″ valign”top”p07:46,25ptdtrtable