2007 Türkiye pist Şampiyonasının İzmit Körfez pistinde yapılan dördüncü ayak yarışmaları büyük bir çekişmeye sahne oldu.

Grup 1600de, Opel Performanceın genç pilotu Özen Özer, iki yarışı birden zorlanmadan kazanmayı başardı. Özen Özerina rdından ilk yarışa Cengiz Artam ve Bora Yılma, ikinci yarıştaysa Ümit Ülkü ve yine Cengiz Artam podyuma çıkan pilotlar oldular.

Rekabetin çok üst düzeyde olduğu Grup 2000de, iki yarışlık aradan sonra yeniden şampiyonaya dönen Arkas Racing Team pilotu, Erkut Kızılırmak ilk ayağı, iki Kosifler Motorsport pilotu İbrahim Okyay ve Aytaç Biterin önünde ilk sırada tamamladı. Ancak Aytaç Biterin sarı bayrak ihlali nedeniyle aldığı ceza, Opel Performancedan Berke Bayındırı podyuma taşıdı.

Grup 2000in ikinci ayak yarışı da, en az ilki kadar çekişmeli geçti. Erkut Kızılrmak, İbrahim Okyay, Aytaç Biter ve Berke Bayındırın 15 tur süren mücadelesi nefes keserken, son turda rakibi Erkutu geçen İbrahim Okyay, damalı bayrağı ilk sırada gördü. İkinci sırada kalan Erkut Kızılrmakı ise, yine Berke Bayındır ve Aytaç Biter izlediler.

Grup Maxide Castrol Speed Cornerdan Ali Gülanın üstünlüğü vardı. Gülan, Güvenlik Aracının piste girdiği ilk ayak yarışını, Levent Ögel ve yine Castrol Speed Cornerdan Mürşit Unat ilk üç sırada bitirdiler.
Grup Maxide ikinci ayak yarışı ise, starttın hemen ardından yaşanan ve Can Coker, Mürşit Unat ve Alptekin Işıkalpin (Opel Performance) karıştığı kaza ile başladı. Bu kazanın ardından kırmızı bayrakla durdurulan yarış, pistin temizlenmesinden sonra yeniden başlatıldı. Üç otomobilde aldıkları hasarlar nedeniyle ikinci yarışa katılamayınca, beş otomobilin yarıştığı 15 turluk mücadelede Ali Gülan, Levent Ögel ve Ekrem Vardarın önünde rahat bir galibiyet aldı.

Bu yarışın ardından Grup 1600de Özen Özer, Grup 2000de İbrahim Okyay, Grup Maxide Ali Gülan, Takımlar Birinciliğinde Castrol Speed Corner ve Markalar Şampiyonasında Opel Performance, Türkiye Şampiyonasını lider olarak götürüyorlar.