Türkiye Rallisi’nin ikinci gününün ilk özel etabı olan Kemer 1’de hava kuru ve güneşliydi. Ancak 2 gün boyunca yağan yağmur özellikle güneş görmeyen bölgeleri tam bir tuzağa dönüştürmüştü. İlk gün alınan sonuçlara göre ilk onbeş pilotun tersten sıralanmasıyla Subaru Impreza WRC’siyle ilk sırada start alan Ercan Kazaz problemsiz bir yarış çıkarıyordu. İlk etapta en iyi zamanı Subaru pilotu Petter Solberg yaptı. Etabı ralli lideri Marcus Gronholm’den 2.2 saniye daha hızlı tamamlayan Solberg, genel klasma liderinin 26.1 saniye gerisinde başladığı ikinci günün ilk özel etabı sonunda farkı 23.9 saniyeye düşürdü. 2003 yılından bu yana bir Citroen Xsara WRC ile ilk kez yarışan 1995 Dünya şampiyonu Colin McRea etabı yedinci sırada bitirdi ve genel klasma altıncı sırada kaldı. McRae oldukça temkinligittiğini ve rekabet edecek kadar yüklenmediğini söyledi. Günün en büyük sürpriziyse 14’üncü özel etap olan Chimera 1’de yağan dolu oldu. Rallinin zor etaplarından biri olan Chimera, tekrar başlayan yağmur ve etabın son üç kilometresini bir buz ve çamur deryası haline getiren şiddetli dolu fırtınası ile daha da zor hale geldi. Uzun zamır isteği ritmi tutturmuş gbi gözüken Petter Solberg için işler iyiye gidiyordu ve Subaru takımında yüzler gülmeye başlamıştı. Etapta en iyi zamanı yapan Petter Solberg koşullardan ve Impreza WRC’den memnundu. Solberg, etabı altıncı sırada bitiren ve genel klasma üçüncü sırada bulunan BP Ford Rally Team pilotu Mikko Hirvonen’den 32.2 saniye daha iyi bir zaman yaptı. Peugeot 307 WRC’sinin bir an için yol dışına çıkarmasına neden olan gaz pedalı problemi nedeniyle Henning Solberg yaklaşık 50 saniye kaybetti. Subaru’nun ve Solberg’in şansı ikinci günün onbeşinci etabı olan Phaselis 2’de döndü. Etabın dördüncü kilometresinde bir kayaya çarparak havalanan ve bir hendeğe düşen Impreza WRC’yi yola döndürmek mümkün olmadı. Bu yüzden Akdeniz Üniversitesi’nde düzenlenen SSS2’ye de yetişemeyen ekip üçüncü güne SuperRally ile dönecek. Ancak SS14 ve SS15’i tamamlayamadığı için aldığı cazalarla ondördüncü sıraya gerileyen Solberg, liderlik mücadelesi verdiği Gronhölm’ün on dakika gerisine düşmüş oldu. SS15’in en iyi zamanını Kronos Total Citroen pilotu Dani Sordo yaptı. Böylece İspanyol pilot genel klasma Petter Solberg’in yaşadığı problem ile dokuzuncu sıraya yükselmiş oldu. Oldukça kalabalık bir seyirci katılımı ile geçilen günün son etabı, Akdeniz Üniversitesi Seyirici Özel Etabı’nda en iyi zamanı yapan Ford takımı pilotu Mikko Hirvonen Türkiye Rallisi’ndeki ikinci etap birinciliğini aldı. Hirvonen etabı Kronos Citroen pilotu Colin McRae’nin 0.2 saniye önünde tamamladı.Stobart Ford Rally Team adına yarışan Kosti Katajamaki de bu etabı Hirvonen’in 1.6 saniye gerisinde üçüncü sırada tamamladı. Türkiye rallisi’nde mücadele eden Türk ekiplerden 20 kapı numaralı Ercan Kazaz, Türkiye Rallisi’nin ikinci gününü genel klasma 15’inci ve en iyi Türk pilotu olarak tamamlarken onu 16’ncı sırada Emre Yurdakul ve 30’uncu sırada Fatih Kara takip ediyordu. Güne büyük aksiliklerle başlayan, önce tekerleğinin kopması sonucu daha sonrada lastik patlatarak zaman kaybeden Fatih Kara Seyirci Özel Etabında en çok alkış alan pilotlardan biri oldu. Seyirci etabının tek taklası Ford Fiesta ile yarışan ve Fiesta Cup’ı 2 dakika farkla lider olarak götüren Koray Muratoğlu’ndan geldi. Muratoğlu mücadeleye SuperRally ile devam edecek. Türkiye Rallisi’nin üçüncü ve son ayağında 57 araç start alacak ve ekipler toplam 138.54 km yol kat ederek finişe ulaşacaklar.