Altı ayaktan oluşan 2008Türkiye Pist Şampiyonası’nın üçüncü ayağı 13-14 Eylül tarihlerinde koşuldu. Bunaltıcı sıcağa rağmen motorsporu tutkunları güçlü otomobillerin rekabetini izlemeye, yeni kimliğiyle ilk kez görücüye çıkan ve basın lansmanı gerçekleştirilen İzmir Autodrom Pisti’ne akın etti. br
13 Eylül Cumartesi gerçekleştirilen ve TOSFED Spor Komitesi Başkanı Metin Çeker, İOK Başkanı Erol Hülagü, EOSK Başkanı Mustafa Şairoğlu, ODD Başkanı ve Renault Türkiye Genel Müdürü İbrahim Aybar ve Ethem Genim’in katıldığı basın toplantısında; uluslararası startlarda karting pisti, Formula 3 okulu, otomotiv sektörüne yönelik AR-GE çalışmaları için özel test ve eğitim alanları ile Türkiye Pist Şampiyonası’nın 3’üncü ayak yarışlarında sezona merhaba diyen Autodrom İzmir Pisti basına ve tüm konuklara tanıtıldı.
Oldukça sıcak geçen haftasonu müthiş bir mücadeleye sahne olan Safari Cupta sezonun altıncı yarışında, Ekrem Vardar klasiği değişmedi. Kupa lideri, Ankaralı tecrübeli pilot, cumartesi günkü yarışta en arka sırada start almasına karşın, daha önce de yaptığı gibi rakiplerini birer birer geride bırakarak 15 tur sonunda damalı bayrak altından geçen ilk pilot oldu. Vardar, bu zaferi ile cumartesi günkü puan kayıplarını da telafi ederek, kupa liderliğini yine açık puan farkıyla sürdürdü. br
Castrol GT Cup pilotları da Autodrom İzmir Pisti’ni dolduran seyircilere heyecanlı anlar yaşattılar. Cenk Ceyişakar, günün her iki yarışını da oldukça rahat bir şekilde kazı.
brGeçtiğimiz sezonu markalar şampiyonu olarak kapatan Opel Performance Türkiye, hafta sonu yapılan sezonun beşinci ve altıncı yarışında pilotları Berke Bayındır ve Alptekin Işıkalp ile Super Grupta start aldı. Her geçen gün temposunu biraz daha arttıran pistlerin yetenekli pilotu Berke Bayındır günün ilk yarışında aşırı sıcak altında yarışı ikinci olarak tamamladı. Üçüncülük kupasının sahibi de takım arkadaşı Alptekin Işıkalp oldu.br
Günün ikinci yarışında Aytaç Biter ile Berke Bayındır’ın tampon tampona sürdürdükleri mücadele sırasında iki otomobil birbirine dokununca Berke Bayındır’ın kullığı Opel Corsa spin atarak pist dışına çıktı. Kendisini çabuk toparlayan Opel Performance pilotu Berke Bayındır yarışa hemen geri döndü ama ikinci sıraya düştü. Bu yarış da ilk yarıştaki gibi Aytaç birinci olurken iki Opel pilotu Berke ve Alptekin ikinci ve üçüncü olarak podyumda yer aldı. Böylece Borusan Otomotiv Motorsport adına yarışan Aytaç Biter, Türkiye Pist Şampiyonası’nın her iki yarışında da Süper Grup birincisi oldu.br
Bu sonuçlarla Opel Performance Pist Markalar Şampiyonluğunda liderliğini sürdürürken pilotlar klasmanında ise iki Opel pilotu Berke Bayındır ve Alptekin Işıkalp yerlerini korumuş oldu. Sezonun dördüncü ayağı içinde yedinci ve sekizinci yarışlar 27 – 28 Eylül tarihlerinde yine Autodrom İzmir Yarış Pistinde koşulacak.brbr

TR PİST SUPER GRUP-MAXI GRUP 1.YARIŞ (Genel Klasman)brbr

SIRA NO SÜRÜCÜ OTOMOBİLbr
1 83 CENK CEYİŞAKAR PORSCHE 911 GT3 br
2 14 ÜMİT ÜLKÜ PORSCHE 911 GT3 br
3 21 AYTAÇ BİTER BMW 320brbr

Castrol GT Cup 1.Yarışbrbr

SIRA SÜRÜCÜ OTOMOBİLbr
1 ÜMİT ÜLKÜ PORSCHE 911 GT3 br
2 MÜRŞİT UNAT PORSCHE 911 GT3br
3 SELÇUK SALARGİL PORSCHE 911 GT3brbr

SAFARİ CUP 1.YARIŞbrbr

SIRA NO SÜRÜCÜ OTOMOBİLbr
1 1 ÜNAL ŞENBAHAR HONDA TYPE Rbr
2 10 FATİH AYHAN HONDA TYPE Rbr
3 9 GÖKSU EROĞLU HONDA TYPE Rbrbrbr

TR PİST SUPER GRUP-MAXI GRUP 2.YARIŞ (Genel Klasman)brbr

Sıra No Sürücü Otomobilbr
1 83 CENK CEYİŞAKAR PORSCHE 911 GT3 br
2 14 ÜMİT ÜLKÜ PORSCHE 911 GT3 br
3 8 CAN ÇOKER PORSCHE 911 GT3brbr

Castrol GT Cup 2.Yarışbrbr

SIRA SÜRÜCÜ OTOMOBİLbr
1 MÜRŞİT UNAT PORSCHE 911 GT3br
2 SELÇUK SALARGİL PORSCHE 911 GT3br
3 ÜMİT ÜLKÜ PORSCHE 911 GT3 brbr

SAFARİ CUP 2.YARIŞbrbr

SIRA NO SÜRÜCÜ OTOMOBİLbr
1 4 EKREM VARDAR HONDA TYPE Rbr
2 10 FATİH AYHAN HONDA TYPE Rbr
3 8 GÖKHUN SUNGURTEKİN HONDA TYPE Rbr
brbr

table width”1″ border”0″ align”center” cellpadding”3″ cellspacing”0″
tr
td width”3″div align”center”img src”imagesizmir_auto1.jpg”border”0″ divtd
td width”97″div align”center”img src”imagesizmir_auto2.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto3.jpg”border”0″ divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto4.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto5.jpg”border”0″ divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto6.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto7.jpg”border”0″ divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto8.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto9.jpg” alt” “border”0” divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto10.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto11.jpg”border”0″ divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto12.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto13.jpg”border”0″ divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto14.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto15.jpg”border”0″ divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto16.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto17.jpg”border”0″ divtd
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto18.jpg”border”0″ divtd
tr
tr
tddiv align”center”img src”imagesizmir_auto19.jpg”border”0″ divtd
tddivtd
tr
table