Yenilikçi vizyonuyla küçük otobüs segmentinde her zaman ilklere imza atmış olan Anadolu Isuzu, yıllarca pazar liderliğini koruduğu 7 metre segmentini tümüyle yeniden tasarladı.

Yeni Isuzu Novo boyutları, altyapısı ve donanımı ile eski modellerden çok farklı bir konuma taşındı. Araç uzunluğu, genişliği ve yüksekliği arttı. Büyüyen araç boyutları sayesinde kapı genişlikleri, iç yükseklik, koridor genişliği ve yolcu koltuğu diz mesafeleri de yükselmiş oldu. Dolayısıyla Isuzu Novo kullanıcısı ve yolcuları çok daha ferah ve rahat bir atmosferde yolculuk etme imkanı bulmuş olacaklar.

Yeni Novo ailesindeki araçlar daha da güçlü. Isuzu Novo modelinde 155 beygirlik Isuzu motoru bulunurken, Isuzu Novo Lux ve Novo Ultra modellerinde 190 beygirlik Isuzu motoru sunuluyor. Tüm versiyonlarda kullanılan Isuzu motorları Euro 4 emisyon regulasyonuna uymaktadır.

Yeni nesil Isuzu Euro 4 Motorlarda DPD ve EGR Sistemleri kullanılmaktadır.DPD (Dizel Partikul Tutucu) sistemi egzoz gazlarında bulunan partiküllerin (kurum, metaltoksitler) tutulmasını sağlar. Filtrede biriken kurum miktarı sınır değeri aştığında sistem, rejenerasyon denilen filtre içerisindeki kurumları yakma işlemini, otomatik olarak yapar.

EGR (Egzoz Gazı Devridaim Sistemi) sistemi sayesinde ise motor yük şartlarına bağlı olarak egzoz gazlarının belirli bir miktarı tekrar çevrime alınmakta, böylelikle özellikle azot emisyonlarının azaltılması sağlanmaktadır.

Güvenlik açısından da birçok yenilik yapılan Novo ailesinin tüm modellerinde ABS ve ASR fren sistemi standart olarak sunulurken, Novo Ultra versiyonun da arka havalı süspansiyon sistemi ve ön/arka disk frenler standart olarak sunulmaktadır.